onsdag 20 oktober 2010

Vi saknar öppet dagis!

Imorse vaknade vi ca. 9:45. Och nu är jag trött.
Tänkte vi sku ta en tupplur men det gick inte herremannen med på. Fast jag läste tre böcker.
Vi har inte gjort så jätte mycket idag, Casper har lekt flera timmar med sina älskade bilar och inte haft tid för annat. Eller jo, vi har ju förstås ätit några omgångar och varit ut i närmare en timme, men sen började det regna.
Utomhus körde Casper omkring med sina mopona och jag räfsade. Casper hjälpte ju till att räfsa lite också, och plocka kottar.
Då far i huset kommer hem ska vi äta middag och till efterrätt tänkte jag steka plättar! Med glass på! Mums!
Måst skick meddelande åt K och snåla honom :)

Alltså, nästan varje dag är jag lika sur och arg och ledsen på att öppet dagis stängde.
Det sku vara så super just nu! Casper sku få leka med andra barn och mamma samtidigt samtala med andra mammor! Och Casper vill ju inte lämna ensam nånstans!
Jag träffade på hon som jobbade på öppet dagis för kanske en månad sen, så eventuellt sku väl öppet dagis börja på nytt efter julen, var vet jag inte. Säkert helt på andra sidan stan så vi endå int orkar ta oss dit gående vintertid.
BLÄ.

Jag köpte flytande tvättmedel i förrgår, och det doftar såååå gott! Och kläderna doftar såååååååååååå gott!
Tvättmaskinen surrar på nu så snart får jag hänga upp kläderna och dofta på dem! :D

Inga kommentarer: