torsdag 7 oktober 2010

Jag fixar.

Imorse vaknade vi lite tidigare, nämligen 10. Lite bättre tid än 11:45..
Casper har fått hosta, äsch.

Vi har ännu idag faktiskt bara hunnit äta frukost, sett några minuter på bolibompa och parkerat Caspers bilar.
Nu är Casper i vår säng och parkerar sina småbilar så jag tänkte uppdatera bloggen. Med bilder denna gång.
Är ju inte alla gånger det kommer bilder mer, men jag är faktiskt inte så jättesugen på att ladda upp en massa bilder på Casper, inte vet ju jag vem som läser min blogg :P
Och int vet jag ju annars vad jag sku ladda upp för bilder om inte på Casper..
Nåja.

Igårkväll var jag med mommo och F till villan för att skrapa bort målarfärg från ett skåp. Såndär som värmer upp färgen är en superduper uppfinning! Det gick ju relativt snabbt med den.

Sen då färgen är bort ska skåpet slipas och sedan målas vitt! Det ska sedan få stå i vår hall.






Jag kunde inte låta bli att skratta då jag och Casper körde runt med den här vid villan :)  



Kusinerna Casper och Alva
Så. Nu ska vi så småningom fara ut. Vi får lägga massor med kläder på oss. Det ser åtminstone inte så varmt ut. Vi far högst antagligen till stan och kollar läget. Lindex måste vi absolut besöka. Jag älskar Lindex barnkläder.

Annars så ringde jag stället jag beställt ett nytt hjul till Caspers vagn från, så de sku skicka hjulet då de kommer, tur så vi inte behöver dra iväg till Vasa bara för det. Och högst antagligen får vi det på garanti.

Nåja. Ha en bra dag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, skitsnygg "ped" mell. Kan vi fa me hande nagang på gatorally? :D fniss!

Linn

Johanna sa...

Visst era :) He e ju en mopo, och visst kan vi fa på gaturally, san på somarn kanske ;)