tisdag 26 oktober 2010

Kidnappad i Ryssland

Jag har helt glömt bort att skriva om mina konstiga dröm jag hade för några nätter sen.
Jag orkar inte skriva allt, skriver lite kort bara.

Vi var i Ryssland, åtminstone jag, Casper, mommo, F, D (en bekant till F) och min kusin E.
Jag minns iaf inte att K skulle ha varit med.
Men iaf. var vi på nåt ställe och sku äta, så sitter jag med Casper vid en stol och en man i 40 års åldern kommer och gullar med Casper, tar han i famnen och mittialt springer han iväg med honom.
Jag springer efter uppför nån brant asfalterad backe och stannar där uppe och börjar ropa åt F & D att Casper blir kidnappad. Men dom hör inte mig, så jag springer vidare och ser att dom tar in Casper i en bil och kör iväg.
Alltså det kändes så jäkla hemskt i drömmen.
Sen är det suddigt en stund och mittiallt är vi hemma igen, utan Casper då.
Tydligen så visste jag namnet på kidnapparens bror så på något vis får vi spårat upp dem och far till Ryssland och bryter oss in i deras hus, där hände det en massa men jag orkar inte skriva allt :D
Vi slår iaf ner alla där, jag och nån annan (kan det ha varit K?) och sen ser vi då en bil kommer och det är kidnapparens fru som kommer hem med sina barn och Casper.
Så vi tar Casper och sen sticker vi hem.

Vilka konstiga drömmar man kan ha alltså!!!

Inga kommentarer: