onsdag 13 oktober 2010

bebisar.

Ikväll har jag varit i skolan, och varit nervös!
Det är ju nästan mer nervöst när nån annan ska föda? :P
Tänk vad det ska vara nervöst för mödrar när deras döttrar ska föda då!?
Men nu kan jag redan gratta föräldrarna här på bloggen! Deras baby är inte många minuter gammal.. :)
Åh, vad jag blir babysjuk! Jag vill också ha en bebis! :D
Fast Casper säger ju att han inte vill ha en lillasyster eller lillebror.

I skolan lärde jag mig faktiskt inte så mycket. Ingenting egentligen.

Imorgon på morgonen ska jag och Casper föra pappsen till jobbet så vi får ha bilen.
Så vi måste alltså stiga upp.. TIDIGT.
Sen ska jag eventuellt försöka föra Casper till parken, ifall han vill, inget måste.
Sålänge (om alltså) han är vid parken ska jag fara till loppis med grejorna.
Annars får han ju förstås hänga med ifall han vägrar parken. Vi diskuterade faktiskt parken idag.
Jag sa att han ju kunde ta med en liten bil och visa tantorna och barnen där, vilket han tyckte var en bra idé.
Vi diskuterade även vad han sku ta med att äta. Han ville inte ha med banan.
Och jag fick inte fara till stan sålänge utan till M's dagis. Som är alldeles bredvid.
Nåja, får se hur det går, jag hoppas inte för mycket.

Nu har jag missat största delen av Bonde söker fru, men jag tyckte mig höra musiken till Berg flyttar in. De vill jag inte missa, ganska kul faktiskt.

Inga kommentarer: