måndag 25 oktober 2010

snopp

Idag vaknade vi inte förrän 11, det blev ganska sent igår.
Vi var och kolla in Caspers fammos nya kisse och sen var vi och hälsade på min bror K och hans dootra M.
Då vi kom hem såg vi såklart på ensam mamma söker och sen blev det också Beck.
Casper var uppe lika länge som oss, nästan. Tills Beck slutade..
Som tur var lekte han istället för att titta på Beck, annars hade vi nog fått hålla för ögonen på honom :P

Igår då jag satt på wc kom Casper in och kolla på mig och sa "Mamma har väl int na snoppen?" Jag svarade såklart "nej". Casper sa "nänä... men jag har snoppen!" :P
Detta med snopp är tydligen väldigt viktigt för Casper. :D

Idag har vi inga planer, som vanligt, vi ska snart börja med lunchen. Sen då klockan börjar närma sig 16 kanske vi skuttar iväg till mommo och F's.

Nu ska jag föööna håret och sen ska vi lägga oss i sängen och läsa en bok före lunchen.

Inga kommentarer: