lördag 23 oktober 2010

Liten nattgäst.

Inatt har vi haft en liten nattgäst, min brorsdotter A.
Egentligen hade min bror bara behövt skötare imorse, men jag hade ingen lust att stiga upp mellan 6 & 7 så vi bestämde att hon får sova över istället, så fick vi sova till 9 :)
Casper tyckte det var jättekul med en nattgäst, lika kul tyckte A att det var. De somnade först vid 12... :P
Då de väl gick med på att sova somnade de på en minut.


Igårkväll var båda mina bröder här med sina döttrar så vi kollade på Farsan, den var skitbra! Riktigt kul!
Ni kan ju tänka er vad råddigt det var sen då jag sku börja plocka upp efter tre barns lekande.. :)

Snart ska vi äta lunch, sen ska vi far ett varv till loppis, vi orkade inte fara nå igår så. Det är faktiskt roligt att ha loppisbord, och jag tycker det är viktigt att man far dit och har det städat på sitt bord.
Bord som allt bara ligger huller om buller är inte alls lika trevliga.

Och snö har det kommit inatt! Det var så ljust igår då vi sku börja sova, såg så mysigt ut med snö!!
Jag längtar tills den "riktiga" snön kommer, som inte smälter bort direkt! OCH SÅ JULEN!! <3

Ha en bra dag gott folk!

Inga kommentarer: