lördag 23 oktober 2010

sovtider.

Vi har just kommit hem från förlovningsfesten där min brorsdotter M stod för underhållningen :D
Casper var jätteblyg som vanligt, men vågade lite mera sen när M också kom.
Vi åt ju förstås supergott. Mums.
Och vi var via Siwa på hemvägen så nu har jag vindruvor, russin och nötter som väntar.

Casper fick en marsipanbit med sig hem från festen så nu bakar han. :P

Ikväll ska jag gå och sova tidigt, ifall det nu inte kommer något riktigt bra på tv förstås..
Får se hur länge Casper är uppe, han sov mellan 1 och halv 4 idag.. Men hoppeligen är han inte uppe hela natten :)
Alltså tänk vad barn har olika tider. Vissa lägger sina barn klockan 19, vissa (som vi) lägger sina barn runt 22-23. Det är ju förstås hur det passar sig, men för oss skulle det aldrig passa att lägga Casper och sova 19, ifall vi ska någonstans så far vi ju hemifrån runt 18-19.. K slutar 17, han skulle bara hinna se Casper två timmar.
Sen, den dagen då Casper börjar dagis får vi ju förstås börja ändra våra tider, men inte så mycket, kanske till 20-21.
MEN, vi sover ju till 10 på morgonen! Därav den sena kvällen. Men jag tycker det är lite lyxigt att få sova så länge på morgonen.

Nog om det, nu ska jag ta fram vindruvorna och blanda en skål med russin och nötter och sätta mig med mina älsklingar i soffan och se på tv :)
Godkväll!

Inga kommentarer: