tisdag 12 oktober 2010

En ny människa.

Casper sover, utomhus i kärran.
Vi har varit till stan, köpte kex och varsin trip å sku fara ti mommo och F's och vänta på att nån ska komma hem. Vi kom ju hit, men ätit kex har vi icke eftersom sonen sover.
Men jag äter en Twix, måste ju passa på eftersom Casper int har godisdag idag.
Förresten så lag jag vinterhalare på Casper idag, det är ju svinkallt. Brr.
Han är så fin i den, vi sökte också en mössa som sku passa till men han vägrade att prova.
Han har varit lite vägrande av sig idag.
Före vi for hemifrån sa han att han int kuna gå, så jag måsta bära honom till hallen, han sku varken ha halare eller skor på sig, ingenting helst. Han vila heller int sitta i vagnen utan jag sku bära honom. Och så lade han sig på golvet för han "bara falldär me halarn på".
Var killen lite trött kanske? :)

Snart kommer min vän L och hennes R bli föräldrar. En ny liten människa kommer till världen. Åh va spännande! Jag önskar dem lycka till och hoppas att allt går fint! Casper får en ny kompis, okej, de kanske inte kan leka det närmaste året, men sen :P

Nu ska jag kolla runt lite på nätet före jag väcker Casper, och kolla in mommo och F's nya vardagsrum igen! DET ÄR SUPERSNYGGT!

1 kommentar:

Anonym sa...

Va söt du e Mell! :) vi hör av oss sen när han har tittat ut ;)

Linn