torsdag 21 oktober 2010

smart brud

Idag har jag haft storstädning så nu har vi rent här hemma!
Vi var på väg till stan också men Casper somnade så vi skuttade till mommo o F's istället.
Då K slutade hämtade han oss så for vi till loppis med mera saker, å sen till halppis där Casper köpte en bil med husvagn och nån liten nyckelrings-lampa alldeles själv :)
Han hade ju helst köpt alla leksaker men han hade typ 7 € så försökte få honom att välja något för det priset.
Det blir ju julafton ganska snart också ;)
Vi kommer inte att överrösa honom med en massa julklappar, några få, eventuellt lite dyrare leksaker kommer han att få.
Kläder sku man ju måst vara smart och köpa först på rean, men om jag känner mig själv får han säkert nån mjuk julklapp också :)

Nu tycker K att jag ska komma och se på tv med honom, ganska smart brud med i Lyxfällan, haha :P

Godkväll!

PS. Jag längtar till julen! Faktiskt!

Inga kommentarer: