fredag 8 oktober 2010

hej.

Sotarna har varit hit, vi har ätit och jag skulle vara hur klar som helst att börja fara mot stan.
Men inte Casper.
Jag ska bara, jag ska bara. Han hittar på en massa saker han ska göra före.
Men han blir nog säkert klar om en stund.
Det är ju självklart bra att han trivs hemma och kan leka för sig själv längre tider, men då man faktiskt ska nånstans så är det mindre kul :D

Men oj vad jag trivs att vara hemma med min lilla unge! Jag är oerhört glad att vi faktiskt har den möjligheten att jag kan vara hemma med Casper såhär länge. Skulle inte alls vilja börja jobba än eller lägga Casper på dagis.
Jag har ju såklart min älskade K att tacka för det! Han jobbar och jag är hemma. Men han tycker också att det är bra att Casper får vara hemma länge.

Jag vill absolut att Casper ska börja vilja fara till parken, så han skulle få träffa andra barn och leka av sig ordentligt, vi ska eventuellt försöka nästa vecka nån dag ifall det skulle gå. Hoppas hoppas.

Nu verkar det som om Casper har färdigt med sina "måsten" så kanske vi slipper iväg.

Ikväll blir det fredagsmyyyyys!

Inga kommentarer: