fredag 8 oktober 2010

goo.

Vi kom för en liten stund sedan till mommo och F. Vi var ganska länge i stan.
Från marknaden köpte vi lakrits och en ballong. Casper ville inte hem.
Han sku helst ha varit i stan hela dagen. Jag hade färdigt med marknaden direkt.
Vi gick i lite butiker och var med bror K och Caspers kusin M och äta till Vietnam restaurangen.
Det var gooottt!
Nu bakar barnen med nån deg som M fick i stan. Och jag sitter och sväller. Burp.

Jag har annars hela dagen haft nå såntdär äckligt i halsen. Jag har liksom behövt rapa hela tiden men det har inte gått, har känts som jag haft en klump i halsen. Men det har gått om nu, som tur.

Jag känner mig lite dålig idag också, jag hade lovat K att städa ur första tamburen, för han sku riva taket och väggarna där, men jag hade helt glömt bort det! Så han fick börja med att städa undan allt då före han kuna börja riva. Nåja, ingen stor sak men iaf..

Nu ska jag kolla om det kommer nån bra film ikväll eller om vi sku måst besöka Makuuni.

Ha en trevlig helg!

Inga kommentarer: