torsdag 14 oktober 2010

nuggets.

Det blev ju förstås ingen park för Casper idag, det var ju inte precis fint väder.
Men vi körde iaf pappsen till jobbet imorse, sen for vi hem via och sen ti loppis med lite grejor.
Ska dit med lite till också bara det får plats utan att se för stökigt ut :)
Då vi var där och höll på att plocka fram kom mittialt en äldre gubbe och fråga på finska ifall jag vet var de har skidskor? Hur i hela friden sku jag veta de? Nåja, jag svarade lite förvånat "Ei.."

Sen for vi till mäcken och äta, Casper åt, som de senaste dagarna nästan ingenting, några franskisar.
Jag åt då upp nästan hela min nuggets-måltid ;)
Efteråt for vi till min bror K och hans dotter M's nya hus! Han har köpt och de håller som bäst på att flytta.
Casper var lite trött, eftersom vi vaknat lite före 8 imorse, så han somnade i bilen på hemvägen och var rasande när han vaknade och jag sku ta av honom skorna och lägga honom i sängen.
Han somnade iaf om om en stund och sover ennu. Ska väcka honom snart.

Vi hade egentligen tänkt fara och hämta pappsen till jobbet, men som tur är får han skjuts av sin jobbarkompis.

Ikväll ska vi hinna med som sagt föra lite mera saker till loppis, och handla!! Storhandla!

Imorgon är det fredag, igen en gång. Det är alltid lika skönt med helg då K är ledig.

PS. K räfsade typ igår eller förrgår, nu har det ramlat lika mycket löv till! Och allt blåser förstås ut på vägen och till grannens gård! Men jag vill inte räfsa i detta väder! Imorogon..

Inga kommentarer: