måndag 4 oktober 2010

Styleroom

Casper sover, K tittar på tv och jag sitter och nördar på datorn.
Magen är proppfull av vindruvor, russin och nötter. Phuu.
Jag är så snål på vindruvor så jag kan inte sluta äta fast jag är proppmätt. Och gaserna som uppstår av vindruvorna ska vi inte ens prata om..

Jag måste bara tipsa om Styleroom för dem som faktiskt inte har kollat där. www.styleroom.se
En sida om heminredning, folk lägger upp bilder från sina (oftast) snygga hem! Finns ju för alla smaker.
Tex. min moster tog mycet hjälp av Styleroom då hon skulle inreda deras nya hus, och det blev jättesnyggt!
Man hittar inspiration på allt man söker där!

Nog om det. Nu ska jag gå och kolla på tv med K en stund innan vi går och lägger oss.
Killarna i huset borde verkligen ha gasmasker inatt.. Jag tänker aldrig mera köpa vindruvor..

Inga kommentarer: