torsdag 7 oktober 2010

regn.

Precis då vi sku börja klä på oss och fara skuttande till stan, efter Caspers alla "jag ska bara.." kollade jag ut genom fönstret och såg att det REGNADE!
Inte så farligt mycket, så ifall jag skulle ha hittat paraplyet och regnskyddet till kärran sku vi nog ha fari.
Men paraplyt har jag inte sett till på månader och regnskyddet till kärran ligger i bilen, som K är med till jobbet.
Så vi har varit hemma hela dagen.
Casper har faktiskt lekt hela dagen lång, han kan leka hur länge som helst för sig själv!
Nu tupplurar han i soffan, han somnade då vi kollade på Beverly Hills.
Han får sova en stund till innan jag väcker honom.

Då K kommer hem ska jag fara med F till villan och förhoppningsvis få bort all färg från skåpet och slipa det lite.
Sen målar jag det här hemma.

Jag var väldigt sugen på något gott före idag, vi hade inget gott hemma förutom några skarpa godisar så jag gjorde chokladbollar! Hittade världens enklaste recept. Casper tyckte inte det var gott.
Han åt istället massor med honungsmelon!

Sitter och hör på Mojjes låt Living the good life, alltså Pascha Bays sång. Jag längtar riktigt tillbaka då jag hör den. Det var ju så härligt att ligga i poolen och höra den låten!

http://www.paschabay.com/

Inga kommentarer: