onsdag 6 oktober 2010

en diskussion på kvällskvisten.

Egentligen sku jag ju inte täckas skriva när vi steg upp, men.. 11:45! Hjälp.
Men vi får ju skylla på att Casper sov en halvtimme igår runt klockan 18, så vi var ju uppe nästan till 12 inatt..
Nu sitter Casper och ser på tv medans jag uppdaterar bloggen.
Sen ska vi äta lunch, tror vi hoppas över morgonmålet :P
Vi har kvar av pizzan jag gjorde igår, och pappsen fick även ta med pizza till jobbet.
MUMS.

Förresten så hade vi en lite diskussion igår kväll.
Pappsen "Casper sku int du vila fara ti parken na dag?"
Casper "joo, åså kex me, å banan..."
Jag "Åså far mamma å kommer å hämtar dej om en stund"
Casper "Mamma får int fara hejm na!"
Pappsen "mamma far bara ti stan en stund"
Casper instämmande "Hmm-m"
Jag "mamma far bara ti stan en stund åså hämtar ja dej sen"
Casper "jaa, Cassi ta me kex å banan.. å mat"
Casper "men int nu"
Jag "nä, nästa vecka kanke"
Casper "hmm-m."

Så det där lät ju lite positivt, annars brukar han bestämt säga NEJ då man frågat ifall han sku vila fara till parken nån dag..
Men jag tänker låta det vara och prova fråga igen efter nån dag eller nästa vecka.
Hoppas han vill börja fara på nytt! Nån dag i veckan iaf.

Annars hade jag en jättetrevlig dröm inatt!

Inga kommentarer: