onsdag 13 oktober 2010

mat.

Okej, jag missade största delen utav Berg flyttar in också.
K for till jobbet för att byta till vinterringar på vår bil. Kanske han sku börja komma snart så vi kan fara och sova. Jag vågar int fara och sova innan han kommit, det är ju så mörkt och hemsk på vägarna..

Sådär annars så har Casper knappt ätit något alls idag, nästan ingen lunch och nästan ingen middag. Kvällsmålet somnade han ifrån. Lite där emellan har han ju stoppat i sig, men endå.
Han är säkert vrålhungrig då han vaknar imorgon, men han släktas sin far och vill oftast inte äta något direkt på morgonen.

Nåja, jag skrev detta inlägg för jag har lite tråkigt. Och sjuk mage. Nu ska jag flytta Casper till sin egen säng. Han somnade i bilen då de hämtade mig från skolan, så det var lättast att lägga honom i vår säng eftersom jacka och skor och sånt skulle av. Stackarn har jeans på sig ännu, dumma mamma som inte har tagit av dem.
Men ifall jag köper jeans försöker jag köpa bekväma och lösa jeans åt honom.
Men okej okej.
Nu ska jag faktiskt lägga lite priser på några prylar till som har lämnat, som ska till loppis alltså. Och vänta på K.

Godnatt folk

Inga kommentarer: