måndag 11 oktober 2010

Dansande Casper.

Lite dålig uppdatering under helgen, ursäkta.

Imorse vaknade vi redan 9:15. Pigga och glada faktiskt.

Vi håller på att söka lite saker att lägga till loppis, vi ska ha loppisbord så fort det finns nå ledigt.
Ska försöka ringa på nytt imorgon. En påse med Caspers kläder har jag fått ihop också.

Får se vad vi hittar på idag, jag föreslog åt Casper att vi sku fara ut och gå eller annars bara ut, men nej, det vill han inte. Kanske om en stund, han är upptagen med att leka nu.
Vet inte om vi vågar prova fara till parken nå den här veckan heller, han sa idag att han INTE vill dit.
Jag hade också tanken idag att vi sku fara och simma, men kanske ingen bra idé med tanke på att Casper är lite förkyld, men kanske i slutet av veckan.

Casper dansar, han är SÅ SÖT. Han lägger på nån låt på sitt mini-piano, dansar och hoppar och vill sedan att man ska applådera. Han säger "klapp handuna" då låten är slut och han stannar upp med dansen.

Vi var till Kokkola i lördags, jag, Casper, mommo och M.
Mommo köpte en jättefin skjorta åt mig från Gina Tricot.
Casper fick faktiskt inga kläder, bara en sak från BR leksaker (eller vad butiken heter)
Men denna fina skjorta fick han från Lindex i fredags, den kostade 14,95 € men jag betalade hela 5 € för den! Med rabatter alltså..
Nehe, okej, jag hittade ingen bild på Lindex hemsida, men det var iaf en rödrutig flanellskjorta med grå huva.

Nå, nu tycker Casper att vi kan fara ut. Bra, han får köra med mopona sina och jag ska faktiskt ta och räfsa lite.

Inga kommentarer: