lördag 30 oktober 2010

lördagkväll

Kvällsmaten är äten och ett av barnen har borstade tänder. Snart ska vi släcka ner i hela huset så de somnar.
Då de somnat smyger jag och K upp igen och tittar på tv en stund. Om det inte tar jättelänge innan de somnar förstås..
Vi var till Halpa Halli och köpte en kameraväska idag, så nu kan vi ta med vår kamera då vi far nånstans ;)

Jag har fortfarande inte orkat lägga in nå bilder på datorn, men nån dag ska jag nog göra det.
Det är så kul att fota då man har en bra kamera!

Vi var till McDonalds och äta idag, det var gott, men mindre trevligt att fara dit med Två busiga barn. :D
Båda två blir mycket vildare tillsammans än annars. Casper är ju nog iofs ganska vild från förr, men han lyder bättre då han är ensam.

Nu parkeras det bilar i både vår och Caspers säng. Och önskan om att jag ska läsa godnattsaga har inkommit.
Så nu ska jag avsluta detta inlägg och läsa Caspers nya Brum-bok åt dem.

Så nu håller vi alla tummar och tår att barna somnar åtminstone inom en timme! :D
Ingen av dem har annars svårt att somna, men det är ju så nytt och spännande med att sova över :)

Inga kommentarer: