onsdag 27 oktober 2010

host!

Vi hade planerat ett besök till simhallen idag. Men min hosta har blivit hundra gånger värre plus att jag blivit lite snuvig. Min hals är sjuk av allt hostande. :(
Jag föreslog åt Casper att vi kan fara till nån park istället men det gick inte för sig.

Ikväll blir det en skolkväll.

Igår laddade jag upp batterierna och lag igång min gamla 5 megapixels HP digitalkamera åt Casper.
Han blev supernöjd och fotade jättemycket. Ska se om jag hittar sladden så jag får in dem på datorn så får ni se lite vad han fotat.
Blev faktiskt helt okej bilder med den, utomhus i dagsljus.. :)
Så nu har Casper 2½ år en egen digitalkamera :D Låter lite väl.. Men han kan faktiskt fota, siktar in och trycker av. :P

Vi har just ätit fruktsallad, vi vaknade väääldigt sent idag, täcks inte skriva när, så vi har inte ätit nån lunch ännu.
Mmmmm, vad gott det var!
Nåja, nu ska jag söka sladden till kameran!

Inga kommentarer: