torsdag 21 oktober 2010

skratt.

Lite trötta var vi imorse, men vi sov till 11, vi var ju uppe allt för länge igår!
Men filmen jag tittade på var såååå bra. Alltså seriöst så skrattade jag mig igenom nästan hela filmen! HÖGT!
K hade inte tid att se filmen så jag ska ha honom att se den ikväll.

Snart ska vi duscha, sen äta lunch och sen fara skuttande till stan. Bara och kolla läget. Casper får köpa sin leksak idag som han inte gjort än.

Nästa månad har jag bestämt mig för att ha klädköpsförbud! Jag får inte köpa ett endaste plagg åt Casper!
Vinterskor och en mössa behöver han, men inte ett endaste innerplagg ska jag köpa.
Får se hur det går, jag bara älskar att köpa kläder åt Casper.
Men om vi ska ha råd att köpa kameran får jag inte slösa pengar på något annat, man blir ju som sagt inte rik av att vara hemma :)
Plus att vi har fått "lite" mera utgifter nu med oljan, "bara" 230 € i månaden i fem månader.
Vi ska absolut ha ut den där jädrans oljepannan nästa år.

Nu ska vi, åtminstone jag, hoppa i duschen och sen äta resterna av fisksoppan från igår! :)

Inga kommentarer: