fredag 22 oktober 2010

fredagsmys!

Jag hade lite tänkt att vi sku ha fari och simma idag, på morgonen.
Men vi vaknade klockan 11 (!) så vi struntade i det.
Vi har bara hunnit äta morgonmål ännu, ska snart börja fixa med lunchen.
K sku sluta lite tidigare idag så han sku få gjort något på taket, och så får han hjälpa mig lyfta ut byrån så jag får börja slipa den, det har lämnat lite. Alltså byrån/skåpet som jag visade för några inlägg sedan.

Ikväll har vi inte så stora planer, kanske fara till makuuni och sedan ha fredagsmyyyys!
Imorgonkväll ska vi på förlovningsfest. Måste se om Casper har någon skjorta som fortfarande går på honom, vet inte när jag senast sku ha köpt en skjorta åt honom.

Casper leker för fullt med sin nya bil och husvagn. :) Och den där nyckelringslamp grejen tycker han också om.
Det är Tiger från Nalle Puh. Det är bara huvudet så Casper började fundera var benen är!
"Tigern har int na bejne!" "vi måst fara å köp bejne åt tigern ti halppis" :)

Nu ska jag börja skala potatisen, så vi får nån lunch idag :)

PS. Alltså, varje dag säger Casper flera  roliga saker, men varje gång glömmer jag dem! Jag sku måst skriva upp det på något papper direkt för att sedan skriva det på bloggen.

Inga kommentarer: