fredag 8 oktober 2010

besök.

Klockan 6:30 vaknade jag första gånger imorse, då anlände nämligen vår olja som vi beställt, det var ju förstås lite ljud här utanföre då före dom var klara.
Förstås så börja ju Vivan skälla som om hon sku få betalt, men lugnade ner sig då K sa åt henne.
Jag blev pigg, somnade om först en timme senare, kändest liiite för tidigt att stiga upp då Casper skulle sova några timmar till. Jag somnade om till sist och vaknade av att K ringde klockan 10.
Vi inväntar nämligen besök av en sotare en 11 tiden, skulle väl inte vara så trevligt om vi råkade ligga och sova då ännu.

Nu börjar Casper röra på sig, om han inte vaknar får jag ta och väcka honom.
Efter morgonmål och lunch ska vi bege oss mot stan, vilket inte lyckades så bra igår.
Det ska tydligen vara marknad idag också, kanske vi tar oss ett varv, fast vi behöver verkligen inget därifrån!
Eller ja.. Eventuellt nå godis ;)



Men, nu ska jag faktiskt väcka Casper, han kan ju inte sova hela dagen, och det vore väl bäst att han vaknar innan sotaren kommer, kanske han sku få en chock annars.

Inga kommentarer: