fredag 19 november 2010

störande.

Nu måste jag bara klaga lite. Det är så störande att fara till McDonalds, för där är massssssssssor med "fjortisar"! De har så otroligt mycket ljud, stökar ner, ropar och svär och håller på! Plus att de inte äter något, utan bara sitter där! Om jag sku jobba där sku jag laga ut dem direkt. Usch. :P
Okej, säkert tyckte flera att man själv var störande i den där åldern, men jag skulle inte minnas att vi höll på sådär ändå. Då vi var yngre satt vi alltid vid Calles café, men där satt det ju bara likasinnade, men där såg man folk bli bortlagade ifall de inte köpte nånting :P (Obs! Det är ju nya ägare nu, icke samma som den tiden då vi var där)
Nu ska jag fortsätta kolla på My super ex! Casper snarkar och K är i Purmo.
Ha en trevlig helg!

PS! har ALLA mellan 10-15 år mössor som det står "bad hair day" på? :D

3 kommentarer:

l sa...

japp he har di. Jag såg en gang en 40-åring som had, passa int riktit kan ja säg

lintuli sa...

he fo i väg fyri ja had hinda skriv namni fäädi, men he va jag som skeriv förra kommentarn

Johanna sa...

Hehe, ja kan tänk me att e int rikti passa in tå medelåldern som har döm e runt 13 ;)