torsdag 25 november 2010

Lindex

Ett litet tips. Just nu har de alla barn ytterkläder för -40% vid Lindex. Enda till söndag tror jag det var.
Var och lag undan en grön FIX jacka åt Casper som jag ska hämta imorgon, storlek 110, jag hoppas den passar, Fix brukar vara ganska stora i storlekarna..
Den kostar annars 59,95 € men med 40%  blir den 35,97 €. Det är heller ingen vits att vänta till efter julen, ifall dem lägger ner den är det ju högst antagligen till -50%..

Bild från www.lindex.com/fi
Förutom att ha varit till Lindex idag har vi varit till öppna dagklubben i Kyrkostrand. Och till Saigon Diner på lunch. Och förstås till Halpa Halli och kollat på leksaker. Fy vad det var kallt att gå till stan, motvind och allt. Och då är det bara runt -10 grader, då det är -20 får vi väl stanna inne :P

I helgen vill jag till Kokkola! För att försöka hitta en jacka. Får se ifall mommo och F far så hänger jag på, så K och Casper får lämna hemma.

Ikväll blir det att fara till simhallen då, klockan 20. Ifall inget annat inträffar. Nu ska jag gå och kika på Casper, han sover ute i kärran, eller ja, kanske jag tar in honom samtidigt.

Inga kommentarer: