torsdag 11 november 2010

Denna dag

Imorse ringde telefonen 7:45 och då var det dagst att stiga upp. Casper steg inte upp förrän 8:30 så det blev lite bråttom att hinna med pappa, men 15 minuter senare satt vi i bilen. Han äter inget på morgonen då han just vaknat, han släktas sin far :P
Så lite före 9 var vi vid öppna dagklubben i Kyrkostrand, den där låga byggnaden bredvid kyrkan.
Casper var i full fart hela tiden. Han är inte lika blyg och "fisi" mera.
Då klockan blev 11 och de stängde lekte Casper med några andra barn en timme ute på gården. De hade ju pulkar och en stor backe (stor för barnen).
Sen gick vi via stan och mumsa i oss en panini vid halpahalli och gick sen på jack-jakt.
Precis som jag trodde hittade jag inte en enda som jag ville ha, eller jo, vid Code hade de en, men den kostade över 200 €....

Ikväll ska jag fara till loppis och gå i min ensamhet en stund, hoppas jag åtminstone.

Nå, nu ska jag kolla lite jackor på nätet sålänge Casper sover utomhus i kärran.

Inga kommentarer: