fredag 12 november 2010

slickepinn=godis?

Jag hade lovat Casper att vi sku fara och simma idag, men då tant röd kommer på besök lustar det inte precis med ett simhallsbesök.
Vi tog sovmorgon istället och sov till närmare 11. Sen titta vi på bolibompa, läänge, åt morgonmål och lunch. Runt 15 tiden hade vi även varit och duschat och gjort oss klara så vi trippa iväg till mommo och F's med rattkälken :)
Vi kom precis in hit, vi har varit ute och åkt pulka i backen med min bror K och Caspers kusin M.
Nu väntar vi på att älskling ska hämta oss så vi får fara ett varv via Citymarket och sen hem.
Blir fredagsmyyyys med något gott framför tv:n ikväll för oss.

Tror inte jag skrivit detta förr, ifall jag har så ursäkta då kommer det två gånger.
Casper frågade tidigare i veckan, efter att ha sett på Pippi i godisbutiken, "mamma kan ja fåå en slickepinn??"
Jag svarade "nej, de e int godisdag idag" Casper säger då "men mamma! slickepinn e ju int na godis!!" :))

Nu avslutar jag detta inlägg med att önska er en trevlig helg! :)

Inga kommentarer: