onsdag 10 november 2010

Idag.

Maten puttrar i köket, Casper tittar på Nicke Nyfiken och jag uppdaterar bloggen.
Och där ute snöar det för fullt! Härligt! Men det sku gärna få hålla upp en stund då vi ska gå till stan.
Jag behöver en ordentlig vinterjacka och min mor lovade att sponsorera så jag ska gå och kika ifall jag hittar en som inte är allt för dyr. Men det där med vinterjacka är inte så lätt för mig, varje gång samma sak, jag går igenom alla butiker som finns men finner ändå inte den Rätta med stort R.
Ett år för länge sen gick vi igenom Jakobstad, Kokkola och Vasa, men fann ändå ingen vinterjacka åt mig. :P
Men jag hoppas det går lättare i år.

Ikväll ska jag förresten till skolan. Juridik och databokföring. Då man sitter framför datorn i skolan brukar det "hända" att man slinkar in på en massa olika sidor på sidan om det man egentligen ska göra..
Och imorgon blir det en tidig morgon för vi ska besöka öppna dagklubben i Kyrkostrand!!
K lovade att skjutsa dit oss på morgonen då han far till jobbet. Vi hoppar kanske av lite före eftersom vi annars antagligen är där före de öppnar..

Men nu ska jag kolla till maten! Och sen ska vi duscha och seeen fara till stan.

PS. Casper ser ut som ett troll i håret! Han behöver klippas! Hade tänkt låna en sax av mommo igår men glömde bort det, imorgon kanske..

2 kommentarer:

Bettina sa...

Förresten, sådee på tal om na hejlt ana.. så läst ja i bloggen din en gang tå du skåda på en "smart" brud i Lyxfällan..
Hondi sama smart va ju mee i Bartenderskolan som kom i tisdas om kvälln.. å lika smart än :D

Johanna sa...

Ja he förvånar int ejn na faktiskt... :D