torsdag 4 november 2010

hundhåååååår.

Igår började jag bli lite snoorig, så på kvällen droppa ja nå sånadär droppar i näsan så ja sku få andast me nääsan och så sovd nå. Har iaf vaknat många gånger och varit så stocka i näsan, steg till sist upp klockan 7 och droppa lite till och lade mig i soffan och kolla på tv.
Så, hostan är kvar och till detta fick jag även snuva. Jippii. Jag är väldigt trött och slut idag, men har endå dammsugt och skurat golvet, så nu är jag svettig och fräsch.
Snart ska vi fixa lunch åt oss och sen ska vi fara ut, skönt med lite frisk luft.
Ja, åså ska vi ju duscha där emellan. Casper säger att "Cassi e int na skito!", vilket han nog är så han får så lov att komma med fast han inte vill.

Jag vet int om jag skrivit detta förr men, JAG HATAR HUNDHÅR!!!!!Här hemma upprepar jag det dagligen men.. Alltså jag blir nästan deppad av allt hår som hunden fäller.
Man sku måst dammsuga flera gånger dagligen. Suck. Snart rakar jag av henne allt hår. :P
Hon får absolut inte vara i sängar eller soffor eller dylikt, så det mesta av håret är ju på golvet, vilket verkligen är tur!

Nåmen nu ska jag gå och kika i kylskåpet å se va vi ska få till lunch!


Far och son tittar på tv.


Förresten, igår kväll då vi gick över ett övergångsställe och sku fara till bilen, vi var typ lite mer än halvvägs över så kom en skitunge me vespa körand (hårt) och stanna absolut inte för oss utan körd rakt över strax framför oss bara. Jag blev så arg så jag visa fingre, hoppas han hann se det..
Så att ni ska förstå ungefär hur det såg ut ritade jag en fin teckning.. :D (bilen är vår bil som vi var på väg till)


Jaja, men nu var det ju lunchen..

Inga kommentarer: