tisdag 30 november 2010

Lite shopping

Idag har vi varit på ÖD till Vestanlidgården och nu tar Casper en tupplur.
Jag passar på att sitta framför datorn och njuta av tystnaden :P Ska sortera lite bilder och laga olika mappar.

Igår hade vi sista skolkvällen före jul :) Jag kan inte skriva "skönt", för vi har så lite närundervisning så det känns inte nå mycket extra att ha ledigt. :P

Igår efter att vi hade varit och simmat blev det lite shopping i väntan på att K sku hämta upp oss.
De hade "tag 3 betala för 2" på alla barnkläder vid Lindex. Detta blev det:

Två par tröjor och moccasiner. Storlek 110 och 26-27.


Denna jacka köpte jag åt Casper i fredags:


Från Lindex, storlek 110.

Nu ska jag sortera bilderna då...

PS. Casper har flera gånger idag tittat på mig med ett ursött smile och sagt "mamma jag hälskar dej!!"
JAG SMÄLTER! Min lilla älskling :)

Inga kommentarer: