torsdag 4 november 2010

loppis

Jag och Casper har ikväll varit med mommo till loppis, vi gick enda hem sen.
Casper fick en leksaksbuss som hade jätte...hm. konstigt ljud. :D De lät som de sku typ ha vari en rysk leksak, lite mysko musik. Om jag inte minns helt fel stod det faktiskt något på nå konstigt språk.
Och så köpte jag en body i storlek 62 eller 68. Nej, jag är icke gravid. Men den var så jättefin av märket Snoffs så jag kunde inte hålla mig. Hoppeligen får vi ett syskon de närmaste åren :)

Ja, så hitta jag en SVENSK bok också.

Imorgon är det freeedag. Vi ska ta ett varv till stan på dagen, kanske fara på café. Halppis café är bra när man har barn.

Märker att jag inte har så mycket att skriva om så jag avslutar och far och kastar mig i soffan.
Så här mysigt ska jag ha det: (bilden är från i förrgår)






Inga kommentarer: