lördag 13 november 2010

Men bara om min älskade väntar

Idag har vi spenderat några timmar i Purmo hos K's kusiner. K fick ju såklart köra båda vägarna, det är säkrast så.
Vi var just och kastade av K vid villan (mommo och F's villa). Han och F sku bada bastu och dricka några öl.
Casper somnade i bilen påväg hem från Purmo, så han ligger i sängen och snarkar.
Jag försökte väcka honom, för han somnade ju redan 18, men han bara grät och var jätte ledsen tills han fick fara och ligga i sängen och somna om, så kanske han får sova till natten nu då, ifall han inte vaknar av sig själv.
Jag sitter och hör på musik på Spotify och ska snart bänka mig framför tv:n med vindruvor, russin och nötter.

Annars så har jag jättesjukt på vänstra sidan, vid örat fast lite längre in i huvudet. Eller ja, det är väl örat då.
Kanske denna förkylning med hosta och skit sku börja ge sig!!!

Imorgon blir det att fira far i huset, Casper har gjort en söt present i dagklubben, och jag var till halppis och köpte en liten sak han ville ha. Min far ska vi åka och hälsa på också, och kanske K's pappa, K har inte sagt något om det men. Och F kanske vi ska fara och gratta också, han är ju ändå som en "moffa" åt Casper.

Nåja. Trevlig lördagkväll allesammans!

Lyssna!:
Nationalteatern - Men bara om min älskade väntar
Sitter och har denna på repeat på Spotify just nu.

Inga kommentarer: