lördag 27 november 2010

Dag 02 - Min första kärlek

Hmmmm.. Jag tror jag struntar i dem jag vari "ihop" med från första klass till femte klass. :P
Min första kärlek, som varade mer än en vecka var då jag gick på femte klassen, han gick på sjätte. Det rann ut i sanden sen.. Men jag minns att han kom till vårt med en röd ros åt mig på den internationella kvinnodagen ;) Och jag var ju självklart jättekär :D

Men min första riktiga kärlek är nog Kenneth. I April 2011 firar vi vår 5 års-dag!
Vi träffades på en fest hos en fd. klasskompis. Inte det mest romantiska sättet att träffas på men..
Dagen efter hörde han av sig och sen dess har vi varit tillsammans nästan varje da ;)
Såklart är vi ju inte "nykära" längre, men vi älskar varandra och är trygga tillsammans. Jag kan inte tänka mig en framtid utan honom.

1 kommentar:

angelica sa...

jaa faktiskt hon e nog de, tråkigt att nån sönderopererar sej sådär för som du sa så såg hon ju faktiskt helt bra ut före hon operera sej, nu sir hon bara ut som.. jaa en barbiedocka fast ännu värre :S :P ha en bra lillajul! :)