tisdag 2 november 2010

min park.

Casper sa igår kväll då vi åt kvällsmat, "ja vill fara ti min park imoro".
Han sa till och med att jag får fara till stan så länge.
Så jag tänkte ju såklart att vi ska göra ett försök. Klockan ringde 8 imorse och halv 9 var vi uppe.
Men tror ni att han ville fara nu imorse? Nej, han blev arg då jag sa att vi sku fara till parken.
Nåja, jag tänker inte tvinga honom dit, han behöver ju int egentligen.
Hans väska är färdig packad med mellanmål så kanske vi far till nån annan park? Får se..
Vi sku måst fara till stan också, var och handlade igår men glömde köpa smör.

Jag har sovit jättedålit inatt, vaknat flera gånger och hostat så mycket så jag börjat känna mig spyfärdig.
Kanske de sku gå över snart?!

Jag hoppade över skolan igår kväll, vi hade IT, förra året var det väldigt onödigt så jag tänkte att det kanske inte gör något att jag far och handlar istället.. :P

Nu ska jag betala en räkning och sedan skicka ett mail..

Inga kommentarer: