onsdag 24 november 2010

Brrr

Ja, det är kallt! Jag sitter här inne och fryser. K får nog skruva upp värmen då han kommer hem, vi har bara 20 grader här inne nu, i köket är det kallare(!) eftersom batterierna inte funkar där.
Men, nog är det allt skönt med golvvärme! Casper brukar ligga på golvet i tamburen med Viivi och värma sig :P
Nångång i framtiden ska även resten av nedre våningen förses med golvvärme, nu är det i ungefär halva.

Vi vaknade lite tidigare idag, 09:30, jag var lite trött eftersom jag var dum och var upp till 01:30 igår och kollade på tv. Jag måsta bara se på Bartenderskolan, någon hade skrivit en kommentar att hon dendär Vanetta var med, som även var med i Lyxfällan, och ja, hon var fortfarande lika... ja, vad ska man säga...
Hon försöker säkert absoluuuut inte bli känd! :)

Idag hade vi tänkt baka pepparkakor, men vi har visst inga pepparkaksformar! Får se om vi tål fara skuttande till mommo och F's på eftermiddagen och baka där istället, eller låna pepparkaksformarna.

Jag väntar annars nervöst på ett svar från Kela, har inte sådär jätte höga förväntningar, men är ändå lite smått nervös :P

2 kommentarer:

Bettina sa...

Hmm.. va int on fin i Bartenderskolan? :D

Johanna sa...

Jätte fin å smart :))