måndag 1 november 2010

egen säng......

Nehepp, Casper vaknade till igår kväll och sku upp i vår säng, så inte sov han i egen säng inatt inte. :P
Det är ju såklart supermysigt att ha honom i vår säng, MEN, man vaknar flera gånger per natt för han tränger ut oss båda två.. :P

Jag tänkte just skriva att vi ska klä på oss och fara skuttande till loppis då jag kom på att kärran är hos mommo och F!!
MEN, jag ringde åt F och han sku just sätta sig i bilen så han sku släppa av kärran hos oss i samma veva.
Vilken tur vi hade.
Så snart skuttar vi iväg till loppis då. Jag är lite ute efter barnböcker, fast det finns ju knappt nå men ibland kan man ha tur!
Casper säger att han är trött så kanske han tar en tupplur.

Förresten så tror jag att jag ska till skolan ikväll, men måste nog dubbelkolla innan jag far iväg. :P

Inga kommentarer: