måndag 29 november 2010

Marlene and me!

Först så var det i somras, då vi var på Björn Rosenström i Purmo som en tjej/kvinna kom fram till mig helt överglad "MEN HEEEEEJ, hur ere?" Jag ba "hej, helt bra" (typ, samtidigt som jag tänkte vem tusan är det där?! sku ja måst veta vem de e?!) Istället för att låtsas minnas henne frågade jag "Ursäkta, men känner vi varandra?" Varpå hon frågade "Uhm, e de int Marlene?!" Jag ba "hehe, nä" Hon ba "Oj du likna henne"
Var ju så länge sen, men ungefär så var vårt samtal. Sen fnissa jag lite för mig själv.
Inget konstigt med det. MEN
Nån månad senare då jag var i stan med Casper stanna mittialt en äldre dam och kolla på mig "Hej! Ere Marlene???" Jag svarade "Nej.." Hon sa då "Oj du likna en annan.."
SÅ ÄR DET SAMMA MARLENE KANSKE? Undrar hur hon ser ut isf om två faktiskt trott att jag var hon! Vi måste ju vara väldigt lika då... :P

Det var storyn om Marlene det.

Casper sover och K spelar PS2....... Han köpte nåt Turtles spel (:D) vid loppis och det är tydligen jättekul. Inget barnsligt spel dock, 12 års åldersgräns. Man ska ju slåss.

Blev lite besviken av sista programmet av Ensam mamma söker. Först så valde inte Petra nån av dem som var kvar, och sen så kunde inte Emma bestämma sig!!! Men som tur är fick man veta vem Emma valde direkt efter på tv3play.se
Och imorgon kommer det om hur dem lever idag! Ska jag icke missa!

Nu ska jag söka mig till sängs, höll redan på att somna då jag nattade Casper, men drog mig upp iaf.
Gonatt!

Inga kommentarer: