torsdag 25 november 2010

Dag 01 - Presentera mig själv

Ja, jag är urusel på presentationer men jag ska försöka.
14.06.1989 föddes jag och fick namnet Johanna. Jag kallas ofta för Melli. Melli kommer från karamelli, F började kalla mig det då jag åt så mycket godis när jag var yngre.
Jag är yngst i familjen och har två äldre bröder. Mina föräldrar skilde sig när jag var några månader gammal och det är i stort sett min mamma som har uppfostrat mig (oss), och det har hon ju lyckats bra med ;)
Jag anser mig själv vara ganska snäll, men visst kan jag vara lite elak också. Har ganska kort stubin. Funderar lite väl mycket på saker å ting ibland.
Jag tycker det är kul att träffa nya människor och är inte allt för blyg att prata med okända. (kanske lite ibland)
Jag flyttade hemifrån samma år jag fyllde 17 (tror jag). Det var då jag hade träffat Kenneth, han hade ju eget hus så det blev ju så att jag flyttade dit. Annars hade jag säkert bott hemma än ;)
2007 förlovade vi oss och 2008 blev vi föräldrar till världens bästa gosse. Så jag är väl en "ung förälder" som fick barn vid 18 (blev 19 samma år). Att bli förälder är det bästa som hänt i hela mitt liv.
Jag är fortfarande hemma med Casper som idag är ca. 2 år och 8 månader, och jag trivs med det.
Börjar även bli lite babysjuk så hoppeligen får Casper ett syskon inom nåt år. :)

Hoppas ni fick veta lite om mig iaf!

Ska klämma in en bild eller två på mig nu då ;)


Är inte hemma så jag tager vad jag hittar :) Här är iaf jag, Casper och Kenneth.

En liten jag, med mina bröder.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tänk att ni varit sådär små!

Mor