tisdag 16 november 2010

Gäsp.

Idag har vi varit till öppna dagklubben vid Vestanlidgården. Casper tyckte det var skoj som vanligt, fast han ville inte riktigt vara med och sjunga till först, men jag fick lura dit honom iaf. :)
Nu är vi hemma och jag har en snabb lunch i ugnen (franskisar och korv) och Casper ser på Prinsessan i bolibompa.
Efter lunchen tänkte jag vi sku fara skuttande till stan, förhoppningsvis somnar Casper en stund, det blev ju en lite kortare natt inatt då vi steg upp 8:30.

Förresten så har det där nya barnloppiset öppnat i helgen fick jag höra idag!
Dit ska vi gå och kika nån dag, fast några öppettider var väl inte fastställda än.
Hoppas det loppiset börjar gå! Alla som har tänkt ha loppisbord och har barnartiklar ska föra dit istället ;)
Bordshyra var 0€ men de tar 20% av försäljningen.
Tyvärr har vi själv inga barnkläder eller dylikt just nu.

Nu ska jag kolla till maten.

Inga kommentarer: