fredag 26 november 2010

Bilder.

Hm. Vi började leka med Lego så vi glömde bort att vi sku fara till stan. Nu är klockan redan mera än 14:30 så vi väntar tills far i huset kommer hem istället så vi slipper med bilen. Casper hittade Brum i dvd-hyllan också så det sitter han och tittar på nu. Det är längesen han har sett på det så han är helt inne i det.
Jag håller på att flytta över mera bilder från kameran till datorn. Tar en stund...
Ska skriva inlägget långsamt så jag kan ladda upp en bild eller två här nu..

Under tiden kan jag ju berätta vad jag planerat vi ska göra idag, ni är högst antagligen väldigt intresserade så.
Vi ska: först fara till Lindex och hoppeligen köpa jackan åt Casper (ifall den passar bra), sen ska vi fara till Jysk, och sen måst vi och handla maaaaaat, det ekar i kylskåpet, är säkert en vecka sen jag handlade sist.
Kanske vi far ett varv till loppis också.
Nu är bilderna på datorn, ska se om jag hittar någon trevlig att ladda upp. Finns ju inte så mycket då jag helst inte laddar upp en massa bilder på Casper, här var alla möjliga människor kan se.
Okej, här kommer några bilder, ska bara förminska dem först.

Först ut: Caspers fina krans som han gjorde vid ÖD :) Han limmade allt själv (förutom kanske två sånadära gröna)

Casper kastade ut nå tidningar på golvet, och där har Viivi gladeligen sovit inatt, istället för sin egen bädda, och hon ligger fortfarande där... Konstiga hund.
Golvet i köket imorse, jag kammade hunden i förrgår (säkert 100 kilo hår) och dammsugade igår, SUCK!

Vårt legohus vi just byggt ;)
 
Doggens leksak.........

Inga kommentarer: