lördag 4 december 2010

Filmtips



"Shes out of my league" har jag just kollat på, den var jättebra, satt och skrattade högt för mig själv vid måååånga tillfällen. :D

Lillprinsen sover, K ser på tv, men jag tror nästan att jag joinar den lille snart!
Har vräkt i mig massor med vindruvor, så de sku vara så sköönt att få slänga sig i sängen.

Förresten, jag vet att jag klagar lite mycket om trafiken, men jag får i närverna på nästan alla i trafiken :P
Men till saken, jag förstååååååår int varför int folk som sitter i bilen kan vänta tills man gått över vägen innan de gasar över övergångsstället!???!?!?!
Till och med när jag går hand i hand med Casper över vägen (på övergångsstället) börjar bilarna köra då man knappt hunnit halvvägs! Tänk om Casper mittialt sku tappa något? Eller annars bara stanna? Usch var jag blir arg, det är inte bara en gång jag dödat någon med blicken såna gånger. Jag blir riktit förbannad nu bara för att jag tänker på det!!
Okej, förlåt, det var lite väl, men ni förstår, och jag är säkert int enda som blir sur på sånt.

Godnatt gott folk!

Inga kommentarer: