måndag 6 december 2010

Dag 06 - Min dag

Vaknade runt 10 imorse av att K hade på tv:n, HÖGT! Jag och Casper hade gärna sovit en liten stund till, åtminstone jag.
Vi steg upp, Casper åt morgonmål framför tv:n och så småningom började jag med lunchen, malaköti med makaroner och grönsaker, som vi tycker om alla tre! (ja, K äter inga grönsaker men annars)
Sen tyckte K promt att vi sku fara till Shell på en kaffe. Så det gjorde vi före vi for en sväng till loppis och Citymarket.
Resten av kvällen har vi bara varit hemma, klätt julgranen och haft besök av Caspers fammo.
Åså har jag ju dammsugt idag också, fast det minns jag knappt, för det gör jag åtminstone en gång per dag, suck och åter suck. Fast vi köpte faktiskt en ny bättre borste åt Viivi för nån dag sen, så liiite bättre har det blivit, man får borsta några kilo päls per dag.

Efter att Casper for och sova, 21-21:30 tiden har jag bara suttit på datorn, helt sjukt länge, jag vet, men då jag börjar söka efter och läsa om och titta efter något speciellt så går tiden allt för fort.

Men nu ska jag nog snart krypa till säng! Men först ska jag dricka några glas appelsinjuice så jag inte behöver drömma om juice inatt..

Så detta har varit en helt bra och lugn dag med min lilla familj! :)


Inga kommentarer: