onsdag 22 december 2010

Dag 17 – Mitt favoritminne

Kommer inte på något speciellt favoritminne just nu.
Jag har massor med goda minnen, 1000-tals minnen från när vi var unga och dumma jag och mina vänner.
Vi hade ju skitkul när man tänker tillbaks på den tiden.
Och förstås massa trevliga minnen från när jag och K träffades. Inte första dan vi träffades, men senare. När allt var så pirrigt och man var nykär! :)

På tal om det planerar vi en tjejkväll i Januari, det kommer att bli såååååååååååå kul!

Det är tråkigt då det är så kallt ute, vi slipper ju ingenstans, vi måst ju gå vart vi än far, och jag tror knappast Casper vill sitta i still i kärran i detta väder. Usch.


Jag och K, 2006.

Bästaste Erica och jag. 2005.

Tyvärr såg många bilder på mig ut ungefär såhär. :P 2005

Linn och jag vid Calles, där vi har spenderat mååååånga timmar.Står att fotot e taget 2001, men det kan ju inte stämma, eller?

Haha. Lite fest. 2003-2004 nångång.

Inga kommentarer: