tisdag 7 december 2010

Hej.

Nu är vi då vid mommo och F's. Var och hämtade paketet och båda byxorna var supersnygga och passade bra på Casper, om inte lite väl långa. Tröjorna orkade vi inte prova.
Var till Foto Elite men det gick inte att få den storlek på bilderna jag ville ha, ca. 15x15 cm. Ska beställa från www.ifolor.fi istället.
Caféet besökte vi så även butiken nedan där vi köpte pepparkaksformar och en leksakskikare åt Casper.
Vi glömde förstås degen, får fara via Siwa på hemvägen.

När vi sku fara hemifrån kom jag  på att kärran är vid mommo och F's, så vi fick ta rattkälken istället.
Det var tungt.

Nu ska jag ringa K och säga var vi är så han får plocka upp oss efter jobbet.

3 kommentarer:

Marianne sa...

här får du ett tips på en förmånligare foto tjänst!

http://www.digitaland.fi/index.html.sv

Johanna sa...

Tuuuuusen tack för tipset!!! Beställde just 15 kort och just det måttet jag behövde som jag inte hitta nån annanstans (15x15cm) för hela 6,75€! Plus frakt då. :))) Tacktacktack!

Marianne sa...

Vad kul att det passade dina önskemål :) Deras tjänster är verkligen förmånliga :) Man kan ju typ beställa 200 vanliga foton för under 30 lappen!