fredag 3 december 2010

kärringar.

Idag då jag var till Citymarket och handla och jag sku parkera (backade in) kom en bil med två z******rKÄRRINGAR i, de kunde inte vänta en sekund så jag fick backa in, nej, de sku promt köra förbi, och när de inte rymdes började de tuta och tittade på mig med en om-blickar-kunde-döda-blick.
Det tar väl länge att vänta på nån som parkerar?! Jag brukar då vänta på såna som kör in i en parkeringsruta på en parkering :P
Jag var riktit arg efteråt, gick och var förbannad för mig själv :P

Ikväll ska jag kolla på en film som heter så mycket som She's out of my league. På datorn.
K var och hyrde en film åt sig själv, passar bra, för han hyr alltid såna jag ej vill se.

Nu ska jag se ifall barna vill börja sova så småningom...

PS. Jag sku ta nå julkortsbilder av Casper idag, TROR NI DET GICK BRA? tror ni han vill sitta still??
NEJ. :P
Får prova på nytt imorgon. Eventuellt utomhus. Får se.

Godkväll.

Inga kommentarer: