onsdag 22 december 2010

Ikväll har jag och Casper varit och simmat med min bror K och dottern M.
Vi var i vattnet närmare 2 timmar!
Då vi kom hem var vi vrålhungriga och mumsade i oss smörgåsar och drack juice.
Imorgon blir väl en till innedag för oss, om man ser vad de har lovat för väder.
På kvällen ska vi till Kållby och hälsa på!
Men före Kållby och efter att K slutat ska vi iväg och köpa julklappar, K ska ha åt mig, så jag måste ju köpa till honom då också, FAST ja sa att vi int sku köp nå åt varandra... :P
Julklappen som K kommer få är antagligen mycket billigare, men vad gör det. :P

Dammsugade förresten under sängen idag, eller så långt jag kom åt, det var ingen vacker syn må jag säga.
Där fanns massor med damm, hundhår och leksaker. Blir enklare att dammsuga under sängen sen då vi får omändrat lite här hemma.

Godnatt!

Inga kommentarer: