tisdag 14 december 2010

Dag 12 - I min handväska

I min smutsiga handväska finns:
Plånbok
Telefon (oftast)
Hårborste
Deodorant
En tutt (napp)
Nycklar
Tuggummi
+ lite papper och skräp.


Ikväll har vi varit till Prisma. Först på café och sen och köpa penslar och knoppar.
Jag har målat ett skåp som jag tidigare har skrapat bort färg från och slipat.
Även Casper hjälpte till att måla, på insidan av ena dörren ;)
Men det ska målas flera varv ännu, och det kommer att bli såååååå fint!
Jag har även gjort julstjärnor, som vi inte gjorde nå tidigare idag, och redan hunnit äta 5 stycken....
Killarna sover och jag ska slänga mig i soffan en stund och därefter förflytta mig till sängen..

Imorgon kanske vi besöker simmhallen, ifall det inte är jättesuperkallt.

Godkväll.


Hade tänkt lägga in nå bilder, men det gick inte, det står bara "Avvisad av servern"

Inga kommentarer: