onsdag 1 december 2010

Dag 04 - Det här åt jag idag

Morgonmål - inget :P
Lunch - Snellmans knackorv med potatismos och limpsmörgås, till drack jag mjölk
Mellanmål - bulla och té vid Halpa Halli (världens bästa mellanmål, eller?)
Hoppade över middagen.
Så har vi varit på kalas, där jag åt bullar och godis. Mums.
Nu till kvällsmat åt jag två limpsmöggisar med Snellmans prickikorv och gurka.
Vilken onyttig dag.

Som jag skrev har vi varit på kalas idag, min brorsdotter, Caspers kusin, Alva blev 3 år idag!

Jag håller på att söka en springcyckel åt Casper. Såndär utan trampor som man ska springa med.
De hade vid Halpa Halli i Kokkola i somras, men glömde att kolla förra helgen.
Har även kollat lite på nätet, men de är ju svindyra!!
Så nu sku jag måst till Kokkola i helgen!!
K har redan köpt en julklapp åt Casper, å ifall jag köper cyckeln då, så köper vi kanske nån liten till så får det vara bra. Tänker inte överrösa honom med julklappar, han är ändå så liten än.
Julkalendern skippade vi även i år också. Han vet ju inget av det så, lite knasigt att han ska få choklad varendaste dag :P

Imorgon blir det ÖD så det blir en tidig väckning! Godnatt!
Förlåt om det blev ett lite flummigt inlägg..

Inga kommentarer: