måndag 13 december 2010

Gäsp.

Dum som jag är var jag uppe allt för länge igår natt, så jag är lite trött idag.
Men Casper somnade först närmare 12!! Och efteråt ville jag se på tv och läsa en stund, så klockan var närmare 2 när jag somnade!!!
Igår kväll var vi i Larsmo hos M&N på kaffe och massa gott! Casper hade flera flickor att leka med.
Och lite förvånade var vi att han inte somnade på hemvägen. Så väl hemma skulle det ses på Peppa Pig i säkert en timme innan jag fick stänga av datorn. Direkt vi vaknade imorse (kl.11) skulle datorn och Peppa Pig på.
Jag förstår inte hur han orkar. :P Jag stängde av det för en stund sedan, det blev lite väl.

Idag har vi inga planer, och tror heller inte att vi far ut, det ser väldigt kallt ut.

Nu ska jag fixa lunch, sen kanske vi fixar julstjärnor och en koja.

Inga kommentarer: