torsdag 23 december 2010

Gäsp.

Vi har för kanske ½-1 timme sen kommit från Kållby, och Casper somnade inte på hemvägen som jag trodde, han är hur pigg som helst ännu!
Far i huset for och hälsa på en bekant strax före vi kom hem, så vi ska börja göra oss klara för sängen, jag är såååå trött! Fast om jag känner mig rätt smyger jag upp då Casper somnat och lägger på tv:n..

Var in till Lindex idag då jag var i stan och köpte julklapp åt K. Rean är ju i full gång redan så jag köpte tre par byxor åt Casper på 50%.
Dessa:

Plus ett par likadana som är gröna, men hittade ingen bild på dem på www.lindex.com/fi
Storlek 116 alla tre. 6,45€ styck.


På tisdag ska vi fara hela faderullan med tjejer (mamma,moster + kusiner) till Vasa och shoppa! Casper får lämna hem med pappsen.
Ska bli superkul och skönt att fara ensam!

Inga kommentarer: