torsdag 2 december 2010

ÅÅÅhhhh denna förkylning!!

Alltså hur länge kan man vara förkyld egentligen!?

Jag trodde att det börjat gå över, har varit så gott som frisk några dagar nu, igårkväll var jag snorig, imorse vaknade jag med sjuk hals och snoorig :( Även K vaknade med sjuk hals imorse. SUCK

Casper är åtminstone frisk.

Vi hade planerat att åka och hälsa på L&R och deras lilla A (som vi fortfarande inte sett än) men vi vill ju int fara och smitta ner lillen, så det får vänta, kanske nästa vecka.


Vi ska antagligen fara till Kokkola istället en sväng, prata med jultomten ;) Casper får lämna hos mommo och F sålänge.


Casper har suttit närmare EN TIMME och tittat på "Peppa Pig" på youtube. Men jag fick nog stänga av det, annars sku han väl ha suttit och tittat hela kvällen.


Nu ska jag försöka få med Casper och duscha/bada.



1 kommentar:

Anonym sa...

Ja melli vi väntar no så på att ni ska koma å häls på! :)

Linn